Thursday, December 29, 2011

I MISS YOU

He left me at his age of 77,
he left me when i was in Penang,
he left me with my picture in his wallet,
he left me with his last strength
to be strong wanted to be with me on my big day.

Alhamdulillah,
dia pergi dengan tenang dan senang,
tidak menyusahkan sesiapa.

Dia lah yang mengajar aku membaca Quran,
dan untuk dia lah aku membaca Quran.

Semoga arwah berdiri sebaris dan dikalangan org2 beriman,
dan turut bergembira menyaksikan majlis saya dari sana.

12 Feb 2012, hari ke-50 pemergian nya.

Here in my heart, You will always stay.

AL-FATIHAH

2 comments:

Miss Nurul said...

Sedey aku baca ni.. Be strong ina~ aku doakan arwah atuk dirahmatiNya selalu.. Amin.

Miss Nurul said...

Sedey aku baca ni.. Be strong ina~ aku doakan arwah atuk dirahmatiNya selalu.. Amin.